معرفی کتاب: روش های کنترل ذهن ( خوزه سیلوا) - پرسشنامه / مبانی نظری و پژوشی/ Spss
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  معرفی کتاب: روش های کنترل ذهن ( خوزه سیلوا)

"خوزه سیلوا" نویسنده کتاب حاضر بخش اعظم زندگی خود را وقف تحقیق درباره‌ی اعمال امکان‌پذیر و اسرارآمیزی کرده که ذهن بشر در صورت تعلیم مناسب و صحیح قادر به انجام آن‌ها خواهد بود، در نتیجه‌ی این آموزش‌ها، توانایی به خاطرآوردن موضوعات و حوادثی که به دست فراموشی سپرده می‌شوند، احیا می‌شود، دردها، تسکین دادن یا از بین بردن آن‌ها، تحت کنترل درمی‌آیند. روند انجام امور تسریع می‌یابد، عادات ناپسند و مضر ترک می‌شوند؛ نیروی خلاق حس ششم به خدمت گرفته می‌شود، مشکلات کوچک و بزرگ زندگی حل می‌شود. علاوه بر این‌ها مولف معتقد است آرامش و شادی به سراغ فرد می‌آید و اعتماد به نفس پیدا می‌کند. این حالات شما را در موقعیت مطمئنی قرار خواهد داد تا بر جریان زندگی خود بهتر و راحت تر تسلط کامل داشته و آن را کنترل کنید .

 ذهن کنترل همه چیز را بر عهده دارد. ادراک ، تصورات ، تفکرات ،اعتقادات و به طور کلی ،تمام جنبه های شناختی رفتار انسان ،تحت کنترل ذهن او قرار دارد. جهان و هر آنچه که در آن موجود است ،از طریق تصورات ما ،در ذهن ما انعکاس می یابد،بنابراین ،اگر ما بتوانیم از طریق دستکاری و کنترل ذهن ،این تصورات را تغییر بدهیم ، متعاقبا واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهد شد. به عبارت دیگر ، اگر بتوانیم ذهن خودمان را تحت کنترل درآوریم ،قادر خواهیم شد دنیایی مطابق با آرمانها و ایده آلهای خودمان بسازیم.

بر اساس اقرار "خوزه سیلوا" بسیاری از انگیزه‌های وی در خلق آثار جاویدش مانند تعلیمات حکمت غربی، الهام گرفته از مشرق‌زمین است. بر این اساس در کتاب حاضر در نوزده فصل به این مطالب پرداخته شده است: معجزه‌ی آگاهی، خوزه سیلوا کیست؟، هنر مراقبه، مراقبه‌ی پویا، تقویت حافظه، روش آموزش سریع، رویاهایخلاق، قدرت کلام، قدرت تجسم، بهبود و تندرستی، موفقیت در زندگی زناشویی، تقویت ادراک فراحسی، کمک به دیگران از طریق کنترل ذهن سیلوا، تفکرات، نگاهی گذرا، روان‌پزشکی که با روش سیلوا کار می‌کرد، افزایش اعتماد به نفس، کنترل ذهن و تجارت جهانی، و کنترل ذهن و خودشناسی.

با مطالعه ی کتاب حاضر  ابتدا با شیوه های ساده ی مراقبه(مدیتیشن،به معنای تفکر عمیق) آشنا می شوید و پس از یادگیری این شیوه ها ،خیلی راحت قادر به انجام کارهایی خواهید شد که از نظر دیگران اموری خارق العاده و باور نکردنی هستند،اگر شما دستورهای خوزه سیلوا را دقیق پیگیری کنید و تمرینات را با حوصله و مصمم انجام دهید ،اصلاحات بنیادی در زندگی شما ایجاد خواهد شد. روند این تغییرات مانند کلاس های آموزشی سریع نیست،ولی حتمی خواهد بود.

باید این کتاب را به شیوه ی کاملا مشخصی مطالعه کنید. نخست یک بار بی وقفه کتاب را از اول تا آخر بخوانید . لطفا از شروع تمرینات در حین مطالعه ی کامل کتاب برای اولین بار ،خودداری کنید!

پس از اینکه کتاب را به طور کامل خواندید ،بار دیگر فصل های سه تا پانزده را با تأمل مطالعه کنید. با این شیوه ،تصویر واضح تری از مسیری که اکنون قصد دارید ،طی کنید ،به دست خواهید آورد. سپس انجام تمرین های مشروح در فصل سه را شروع کنید. البته این تمرین ها چند هفته ای زمان خواهد برد. زمانی که مطمئن شدید به هدف تعیین شده در فصل سه دست یافتید ،به مطالعه فصل چهار و سایر فصل ها بپردازید .

هنگامی که تمرینات را همان گونه که خوزه سیلوا در بخش هایی از این کتاب تشریح کرده ،یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید ،مشاهده خواهید کرد که تجارب موفقیت آمیز شما موفقیت های دیگری را در پی خواهد داشت.

بدین ترتیب ،اعتماد به نفس و اطمینان چنان در شما قوت خواهد گرفت که رفته رفته قادر به انجام کارهایی می شوید که پیش از شناخت قدرت ذهن و روش سیلوا ،آن ها را کاملا غیر ممکن می پنداشتید.

به کمک شیوه ی کنترل ذهن سیلوا ،در سطح عمیقی از آگاهی فرو خواهید رفت و می توانید ذهن خود را با تمرین به مرحله ای برسانید که هدایت و کنترل بسیاری از وقایع زندگی را در دست بگیرید . در این روش از تصور و تصویرسازی ذهنی همراه با گفت و گوی درونی که در حاصل کار بسیار موثر است ،استفاده می شود . با تمرین مداوم در این روش ،نتایج حاصله روز به روز شگفت آورتر و به شکل نامحدودی تکامل یافته می شود.

هر پیشرفتی که در آموزش کنترل ذهن می کنید ،در ارزیابی شما از خود به عنوان انسانی که با بینشی خاص از جهان ، پا به عرصه ی وجود گذاشته است، تغییراتی پدید می آورد . مادامی که نیروهای جدید در شما رشد می کنند ،احساس مسئولیت تان برای به کارگیری این توانایی ها در راه اصلاح کل بشریت افزایش خواهد یافت و شما قدر خواهید بود با کنترل ذهن از این قابلیت ها و قدرت های فوق تصور دنیای درون ،فقط در راه اهداف مثبتی که در این کتاب آموزش داده می شود،نهایت استفاده را ببرید و نمی توانید آن ها را برای مقاصد منفی به کار گیرید.

 

مشخصات کتاب

روش کنترل ذهن سیلوا

نویسنده :خوزه سیلوا

مترجم :علی اصغر شجاعی

ناشر:نقش و نگار

برگرفته از سایت تبیان



تاریخ : سه شنبه 93/11/21 | 6:25 عصر | نویسنده : ابوبکر عزیزی مقدم | نظر


  • paper | خرید لینک انبوه | خرید بک لینک ارزان
  • بک لینک با کیفیت | فال تاروت عشق