نکات طلایی نگهداری هرچه بهتر لوازم صوتی و تصویری - پرسشنامه / مبانی نظری و پژوشی/ Spss
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات طلایی نگهداری هرچه بهتر لوازم صوتی و تصویری

وسایل صوتی و تصویری، برای زندگی راحت‌تر و سرگرمی  ما ساخته می‌شوند تا محیط خانه یا محل کارشان فرح‌بخش و مدرن شوند.

لوازم صوتی و تصویری

دستگاه‌هایی مانند دوربین و تجهیزات تصویربرداری شامل دوربین‌های ورزشی، عکاسی، وب‌کم، دوربین‌های فیلمبرداری و حتی لنز دوربین دستگاه‌های صوتی و تصویری حساب می‌شوند. از سوی دیگر کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌های دی وی دی و بلو ری، سیستم‌های صوتی دالبی و سینمای خانگی نیز بخش دیگری از این گروه را تشکیل می‌دهند.

برندها و شرکت‌های بسیاری در این گروه فعال هستند که بسیاری از آنها در ایران دارای نمایندگی‌های معتبری هستند که دستگاه‌های تولیدی این شرکت‌ها را گارانتی و وارانتی می‌کنند. در این بین می‌توان به شرکت‌هایی مانند پاناسونیک، ال‌جی، سونی، سامسونگ، نیکون، کنون و غیره اشاره کرد که هرکدام در بخش یا بخش‌هایی از گروه لوازم صوتی و تصویری فعال هستند.

برای حفظ و نگهداری هرچه بهتر دستگاه‌های صوتی و تصویری باید برخی اصول را رعایت کرد که بعضی از این موارد را فروشندگان در هنگام خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری به مشتری یادآوری می‌کنند. مثلا این لوزام باید به پریز برقی متصل شوند که ولتاژ مناسبی برای دستگاه‌ها داشته باشد یا در جای خشک و به دور از رطوبت قرارشان دهید.

همچنین مراقب باشید که از دستگاه‌های حرارتی مانند رادیاتور یا نور مستقیم آفتاب دور باشند. برای تمیز کردن آنها توصیه می‌شود که از دستمال‌های مناسب که به اصطلاح دستمال‌های مخصوص پاک کردن عینک هستند، استفاده کنید.

بهتر است برای کنترل آنها و خاموش و روشن کردن‌شان از ریموت استفاده کنید تا دکمه‌های دستگاه کمتر کار کنند و به مرور زمان دچار استهلاک نشوند؛ ضمن اینکه از روشن گذاشتن مدام آنها جدا خودداری کنید. از سوی دیگر مراقب باشید که سیم‌کشی دستگاه‌های برقی یا لامپ‌های آنها دچار مشکل نشوند. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید رعایت کنید، قرار ندادن وسایل تزئینی و اضافی مانند گلدان یا پارچه و رومیزی به روی تلویزیون یا دی وی دی و ضبط صوت و سایر دستگاه‌های برقی است.

توصیه اکید شده که از دستگاه‌های برقی خود در برابر ضربه، ریختن مایعات و تماس با نور مستقیم خورشید مواظبت کنید.

جهت  مشاهده فروشگاه و یا خرید محصولات صوتی و تصویری  اینجا  کلیک کنید.



تاریخ : جمعه 99/3/30 | 1:29 عصر | نویسنده : ابوبکر عزیزی مقدم | نظر


  • paper | خرید لینک انبوه | خرید بک لینک ارزان
  • بک لینک با کیفیت | فال تاروت عشق