پرسشنامه دوسوگرایی نگرش نسبت به جنس مخالف (گلیک و فیسکه، 1996) - پرسشنامه / مبانی نظری و پژوشی/ Spss
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

پرسشنامه دوسوگرایی نگرش نسبت به جنس مخالف (گلیک و فیسکه، 1996)

عشق، پدیده ای هیجانی و اعجاب انگیز است که بیشتر مردم جهان را درگیر خود می کند. رابطه دوستی و صمیمیت یعنی توانایی در میان گذاشتن افکار و احساسات با یک دوست. در یک رابطه صمیمی، فرد احساس راحتی می کند و اطلاعاتی راجع به خود در اختیار دیگری قرار می دهد. گونه ای از این رابطه دوستی و صمیمیت مربوط به جنس مخالف می شود. رویکردهای گوناگون، تلاش هایی برای تبیین دلایل و عوامل زمینه ساز گرایش به جنس مخالف داشته و هر یک از منظری به این مسئله نگاه کرده اند اما آنچه می توان در همه این رویکردها و نظریه ها یافت، بیان این است که «گرایش به جنس مخالف امری کاملا طبیعی و سالم است».

در سالهای اخیر دوستی و معاشرت های نا متعارف قبل از ازدواج رواج بسیار زیادی یافته است . معاشرت های پنهانی و ناپایدار با جنس مخالف که با ادعای آشنایی و شناخت بهتر برای ازدواج صورت می گیرد برای هر دو طرف مخصوصا دختران را دچار مشکلات زیادی می سازد. در رابطه دوستی و صمیمیت فرد افکار و احساسات خود را با یک دوست درمیان می گذارد اما در برخی از مواقع سطح رابطه و دوستی های خیابانی و پنهانی بسیار پیشرفته و نا به هنجار است و آسیب های فردی و اجتماعی زیادی به بار می آورد .

پرسشنامه دوسوگرایی نسبت به جنس مخالف (ASI) به وسیله پیتر گلیک سوزان تی. فیسکه (1996) تهیه شده است. این پرسشنامه نگرش نسبت جنس به مخالف سه مولفه که نگرش نسبت به جنس مخالف خصمانه و خیرخواهانه را می­ سازند (پدر سالاری، تمایز جنسی و دگر جنس­ گرایی) را مطرح نماید و دارای 22 گویه می باشد.

همراه 8 مقاله رایگان

این پرسشنامه ها دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه یپرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا رویپرسشنامه استانداردکلیک فرمایید.

  • تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

 

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

 هودی و سویشرت فروشگاه هودی و سویشرت پرسشنامه استاندارد  تحلیل آماری



تاریخ : پنج شنبه 99/11/2 | 10:27 عصر | نویسنده : ابوبکر عزیزی مقدم | نظر


  • paper | خرید لینک انبوه | خرید بک لینک ارزان
  • بک لینک با کیفیت | فال تاروت عشق