اهداف این وبلاگ - پرسشنامه / مبانی نظری و پژوشی/ Spss
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهداف این وبلاگ کمک به دانشجویان و محققان برای انجام سریع و دقیق تحقیق در سه مورد ذیل می باشد:

1-     یکی از مشکلات دانشجویان و پژوهشگران تهیه و جستجوی مبانی نظری و پژوهشی متغیر ها  می باشد. معمولاً آن ها بعد از جستجوی فراوان  و صرف هزینه گزاف به آن چه مورد نظرشان بوده است دست پیدا نمی کنند و مطالبی را پیدا می کنند که یا منابع آن قدیمی است یا اینکه منبع آن مشخص نیست .  ما در این سایت سعی کرده ایم با تهیه و آماده کردن مبانی نظری و پژوهشی این مشکلات را از بین ببریم . نکته دیگر اینکه فرمت استفاده شده در این سایت به صورتی است که فایل آن قابل ویرایش می باشد و هزینه آن در حد تایپ صفحات آن و گاهاً کم تر می باشد. 

2- از مشکلات دیگر  دانشجویان و پژوهشگران  علوم انسانی استفاده از  ابزار استاندارد می باشد. معمولاً آن ها بعد از جستجوی فراوان ابزار مورد نظر را پیدا می کنند و گاهاً هزینه ی زیادی را متحمل می شوند اما در آخر متوجه می شوند که یا ابزار آن ها استاندارد نیست یا اینکه روایی و پایایی آن مشخص نیست و  همچنین اغلب روش نمره دهی آن معلوم نشده است و ابعاد آن نیز تفکیک نشده است بنابراین اغلب وقت و هزینه ی آن ها هدر می رود ما در این سایت سعی کرده ایم با تهیه و آماده کردن ابزارهای استاندارد این مشکلات را از بین ببریم . نکته دیگر اینکه فرمت استفاده شده در این سایت به صورتی است که فایل آن  قابل ویرایش می باشد و هزینه آن در حد تایپ صفحات آن و گاهاً کم تر می باشد

3- از جمله مشکلاتی  دیگر که دانشجویان و محققان با آن روبرویند تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده به روشی علمی و کم هزینه می باشد . ما درصدد بر آمده ایم تا با حداقل هزینه ( کارشناسی 50 تا 70 هزار تومان – کارشناسی ارشد 70 الی 90 هزار تومان و دکتری 100 الی 150 هزار تومان و با توافق دو طرفه) این مهم را با نرم افزار آماریSPSSو  پشتیبانی کار پژوهشی 7 ساله به انجام  برسانیم. امیدواریم به یاری خدا و  با کمک و راهنمایی های شما عزیزان  بتوانیم قدمی در راه پیشرفت کشور عزیزمان برداشته باشیم.

برای دریافت این خدمات اینجا کلیک فرمایید.



تاریخ : جمعه 93/10/5 | 11:6 عصر | نویسنده : ابوبکر عزیزی مقدم | نظر


  • paper | خرید لینک انبوه | خرید بک لینک ارزان
  • بک لینک با کیفیت | فال تاروت عشق