پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکاچی (1995) - پرسشنامه / مبانی نظری و پژوشی/ Spss
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکاچی (1995)

چنانکه پیداست، هیچگاه جهان تا به این میزان شاهد سیالیت، درهم تنیدگی و گوناگونی در عرصه های حیات بشری نبوده است. با جهانی شدن اقتصاد، پویایی و تغییر محیط های سازمانی بیش از گذشته روندی افزایشی یافته و با رنگ باختن مرزها در سطح بین المللی و ملی، رقابت پذیری سازمانها و بنگاهها شدت یافته است. در حقیقت جهان کنونی به طور مداوم درمعرض تحوالت و تغییرات غیر قابل پیش بینی است و ادامه حیات سازمان ها در گرو افزایش رقابت پذیری است و این نیز، مشروط به برخورداری از ابزار دانش، مهارت، بینش و پویایی است. این شرایط سازمانها را با چالشی بزرگ و اساسی مواجه نموده و گویی این بار نه سلطه مستقیم عصر استعمار که سلطه سازمان های موفق و پیشرو می رود تا با از میان برداشتن رقبای خود، حتی اقتصاد جوامع ملی را به سوی جوامع تک و یا چند محصولی سوق دهند. از این رهگذر اهمیت دانش و مدیریت دانش در افزایش خالقیت و نوآوری در سازمانها برای خلق ارزش و افزایش بهره وری اهمیت حیاتی یافته است.

این پرسشنامه بر اساس نوناکا و تاکاچی(1995) می باشد، که از چهار بعد اجتماعی سازی دانش (از ضمنی به ضمنی)، برون سازی دانش (از ضمنی به صریح)، ترکیب دانش و درونی سازی دانش ( از صریح به ضمنی ) ایجاد تشکیل شده است، پرسشنامه مذکور شامل 16 سوال بسته- پاسخ می‌باشد.

برای دریافت  این  پرسشنامه اینجا کلیک کنید.

 توجه! توجه!

لازم به ذکر است که در بسیاری از سایت ها این پرسشنامه گذاشته شده است، اما متأسفانه روش نمره گذاری را به درستی و مطابق مقالات علمی بیان نکرده اند و عبارات  مربوط به مولفه ها ( خرده مقیاس ها)  را مشخص نکرده اند لذا در عمل چنین پرسشنامه غیر قابل استفاده است ودر صورت خرید چنین پرسشنامه ای زمان و  پولتان حرام می شود! و حتما در دفاع از پایان نامه و چاپ مقاله دچار مشکل خواهید شد.

 برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

 

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi



تاریخ : پنج شنبه 100/6/4 | 11:55 عصر | نویسنده : ابوبکر عزیزی مقدم | نظر


  • paper | خرید لینک انبوه | خرید بک لینک ارزان
  • بک لینک با کیفیت | فال تاروت عشق